Toggle navigation
Home
Activiteiten
Bakwandenonderzoek
Consumentenvoorlichting
De Nationale Smulgids
De Parel van het Jaar
Fastfood Museum
Food Inspiratie tour
Frituurwereld.nl
Frituurwereld Event
Goed Gefrituurd Keurmerk
Klantenpanels
Meesterfrituurder
Mystery Guest Bezoeken
Onderzoeken
Productkeuringen
Quickscan-module
Stichting Ketelkwestie
Training en opleiding
Ontwikkel je talent
Wat kan, mag en moet?
E-learning
Trainingen
(Vak)opleidingen
Kennisbank
Acrylamide
Allergenenwetgeving
Voedsel Hygiëne handboek
Softijs
Vetten en oliën
Risico-inventarisatie en -evaluatie (RI&E)
Over ons
Het Frituurcentrum
Doelstelling
Contact
Activiteiten
Bakwandenonderzoek
Vragenlijst vervolg bakwandenonderzoek
Consumentenvoorlichting
De Nationale Smulgids
De Parel van het Jaar
Fastfood Museum
Food Inspiratie tour
Frituurwereld.nl
Frituurwereld Event
Goed Gefrituurd Keurmerk
Aanvraagprocedure
Wat zijn de kosten?
STAP 1: Aanvragen keurmerk
STAP 2: Invullen zelfevaluatie
Bevestiging ontvangst zelfevaluatie
Bedrijven met keurmerk
Klantenpanels
Meesterfrituurder
De zevensprong naar de top
1 – Voorwaarden bij aanmelding
2 – Motivatie in drie delen
3 – Levensbeschrijving en opleiding
4 – Jij en jouw frituurspeciaalzaak
5 – Goede uitdrukkingsvaardigheid
6 – Mondelinge toelichting
7 – De Meesterproef
Inauguratie en kosten
Meesterfrituurder Comité
Adres Meesterfrituurder Comité
Mystery Guest Bezoeken
Aanvragen Mystery Guest Bezoek
Onderzoeken
Productkeuringen
Aanmeldformulier
Quickscan-module
Stichting Ketelkwestie
Vragenlijst vervolg bakwandenonderzoek
Stap
1
van
8
12%
Beantwoord de vragen zo volledig mogelijk en geef aan wanneer iets in jouw situatie niet van toepassing is. We adviseren je om de vragenlijst tussentijds op te slaan. Je krijgt dan de keuze om direct door te gaan of jezelf een link te mailen, zodat je op een later moment het beantwoorden van de vragen kunt hervatten. Mogelijk nemen we na het invullen van de vragenlijst nog contact met je op voor aanvullende vragen.
Mocht er iets onduidelijk zijn, aarzel dan niet en neem contact met ons op.
UW GEGEVENS
Voornaam
*
Tussenvoegsel(s)
Achternaam
*
Functie
*
Naam bedrijf
*
Adres
*
Postcode
*
Plaats
*
Land
Mobiele telefoonnummer
*
Telefoonnummer
E-mailadres
*
E-mailadres invoeren
E-mailadres bevestigen
VRAGEN OVER UW BAKWAND/FRITUUROVEN
Wat is het merk en type van uw bakwand of frituuroven?
Merk
*
Type
Wat is het bouwjaar van de bakwand of frituuroven?
*
DD dash MM dash JJJJ
Heeft u de bakwand of frituuroven nieuw gekocht?
*
Ja
Nee
Indien nee, wanneer heeft u de bakwand/frituuroven gekocht of overgenomen?
*
Door wie is de bakwand of frituuroven geleverd en geïnstalleerd?
*
Is uw bakwand op gas of elektriciteit?
*
Gas
Elektriciteit
Beiden
Hoeveel ketels zitten in uw bakwand of frituuroven?
*
Wat is de inhoud van deze ketels?
Welke vorm hebben de ketels?
Heeft u een onderhoudscontract?
*
Ja
Nee
Door wie wordt het onderhoud uitgevoerd?
*
Wat is de frequentie van het onderhoud?
*
Heeft u problemen of problemen gehad met uw bakwand of frituuroven? Bijvoorbeeld lekkende ketels en/of andere problemen.
*
Ja
Nee
U geeft aan problemen met uw bakwand of frituuroven te hebben. Om welke problemen gaat het?
*
Problemen met de ketels
Geen problemen met de ketels, maar andere problemen
Problemen met de ketels en andere problemen
PROBLEMEN MET KETELS
We stellen u hierover graag de volgende vragen
Beschrijf wat het probleem is of is geweest met uw ketels (beschrijf het probleem / de problemen zo concreet mogelijk).
*
Hoe oud was/waren de ketel(s) toen dit probleem ontstond?
*
Wat is/was de oorzaak van het probleem met de ketels volgens de fabrikant/leverancier?
*
Wat is/was de oorzaak van het probleem met de ketels volgens u?
*
Is het probleem met de ketels opgelost?
*
Hoe is het probleem met de ketels opgelost (gerepareerd, vervanging)?
*
Viel het oplossen van het probleem met de ketels (volledig) onder garantie of heeft u voor het oplossen van het probleem moeten (bij)betalen?
*
Indien u voor het oplossen van het probleem met de ketels zelf heeft betaald, hoeveel heeft u hiervoor betaald en aan wie?
*
Hoe lang heeft de reparatie of vervanging van de ketels geduurd?
*
Heeft u als gevolg van (het herstellen van) het probleem met de ketels minder producten kunnen verkopen? Zo ja, kunt u een inschatting maken van hoeveel omzet u door (het herstel van) het probleem bent misgelopen?
*
Heeft u uw onderneming als gevolg van (het herstel van) het probleem met de ketels tijdelijk moeten sluiten? Zo ja, hoe lang is uw onderneming dicht geweest?
*
Kunt u een indicatie geven van de gemiddelde omzet per week die u met uw onderneming realiseert?
*
Indien het probleem met de ketels is opgelost, heeft het probleem zich na de reparatie of vervanging weer voorgedaan?
*
Zo ja, hoe is het terugkerende probleem met de ketels opgelost en zo ja, voor wiens kosten?
*
Indien u foto’s, reparatienota’s en/of eventuele correspondentie heeft met betrekking tot het probleem met de ketels, verzoeken wij u deze te uploaden. U kunt deze ook op een later moment mailen naar info@frituurcentrum.nl.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.
Wenst u in het kader van dit onderzoek nog iets over de problemen met de ketels toe te voegen?
*
ANDERE PROBLEMEN
We stellen u hierover graag de volgende vragen
Beschrijf wat het probleem met uw bakwand of frituuroven is of is geweest (beschrijf het probleem / de problemen zo concreet mogelijk).
*
Hoe oud was de bakwand of frituuroven toen dit probleem ontstond?
*
Wat was de oorzaak van het probleem met de bakwand of frituuroven volgens de fabrikant/leverancier?
*
Wat was de oorzaak van het probleem met de bakwand of frituuroven volgens u?
*
Is het probleem met de bakwand of frituuroven opgelost?
*
Viel het oplossen van het probleem met de bakwand of frituuroven (volledig) onder garantie of heeft u voor het oplossen moeten (bij)betalen?
*
Indien u voor het oplossen van het probleem met de bakwand of frituuroven heeft betaald, hoeveel heeft u hiervoor betaald en aan wie?
*
Indien het probleem met de bakwand of frituuroven is opgelost, heeft het probleem zich na de reparatie of vervanging weer voorgedaan?
*
Zo ja, hoe is het terugkerende probleem met de bakwand of frituuroven opgelost en zo ja, voor wiens kosten?
*
Indien u foto’s, reparatienota’s en/of eventuele correspondentie heeft met betrekking tot het probleem met de bakwand of frituuroven, verzoeken wij u deze te uploaden. U kunt deze ook op een later moment mailen naar info@frituurcentrum.nl.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.
Wenst u in het kader van dit onderzoek nog iets over de problemen met de bakwand of frituuroven toe te voegen?
*
VRAGEN OVER DE AANKOOP VAN DE BAKWAND
Heeft uw leverancier van de bakwand u het verschil uitgelegd tussen stalen ketels en RVS HR ketels?
*
Heeft uw leverancier u verteld hoe lang stalen ketels en RVS HR ketels gemiddeld meegaan?
*
Waar heeft u uw keuze voor de ketels die u heeft aangeschaft op gebaseerd?
*
Heeft uw leverancier u geadviseerd over het gebruik en/of onderhoud van de ketels?
*
Heeft u na het plaatsen van de bakwand van de fabrikant of van uw leverancier uitleg gekregen over op welke wijze u het frituurvet of olie moet vervangen?
*
Ja
Nee
Heeft u deze uitleg na plaatsing ook op papier ontvangen?
*
Heeft u contact gehad met een vertegenwoordiger van uw leverancier of de fabrikant van de bakwand na het plaatsen van de bakwand?
*
Welk rapportcijfer zou u de vertegenwoordiger geven?
*
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Welk rapportcijfer zou u uw leverancier geven?
*
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Upload uw aankoopnota en/of een foto van het serienummerplaatje met daarop de gegevens van uw bakwand. U kunt deze ook op een later moment mailen naar info@frituurcentrum.nl.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.
VRAGEN OVER ONDERHOUDSCONTRACT EN SERVICE
Heeft u een onderhoudscontract lopen voor de bakwand?
*
Ja
Nee
ONDERHOUDSCONTRACT
Bij wie heeft u dit onderhoudscontract afgesloten?
*
Wat is de frequentie van het onderhoud?
*
Hoeveel betaalt u per jaar voor dit onderhoudscontract?
*
Wordt het onderhoudt tijdig uitgevoerd?
*
Welke werkzaamheden worden tijdens het onderhoud uitgevoerd?
*
Upload het onderhoudscontract. U kunt deze ook op een later moment mailen naar info@frituurcentrum.nl.
Sleep bestanden hierheen of
Selecteer bestanden
Toegestane bestandstypen: jpg, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 16 MB.
ONDERHOUDSCONTRACT
Waarom heeft u niet gekozen voor een onderhoudscontract?
*
SERVICE
Hoe is de bereikbaarheid van uw leverancier?
*
Heeft uw leverancier een 24/7 storingsdienst voor problemen met de bakwand?
*
Hoe is de opvolging van de service na het melden van een storing?
*
Hebben de monteurs het onderhoud of eventuele reparaties naar uw oordeel naar behoren uitgevoerd? Waarom wel/niet?
*
Welk rapportcijfer zou u de monteur(s) geven?
*
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Welk rapportcijfer zou u geven voor de service zoals verleend door uw leverancier?
*
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Wenst u in het kader van dit onderzoek nog iets over de service toe te voegen?
*
VRAGEN OVER HET GEBRUIK VAN DE BAKWAND
Is de capaciteit van de bakwand (nog steeds) voldoende voor de hoeveelheid friet en snacks die u dagelijks bereidt?
*
Hoe vaak per week wordt de beschikbare capaciteit volledig benut en draaien de ketels op vol vermogen?
*
Overweegt u op korte termijn een nieuwe bakwand of frituuroven aan te schaffen? Zo ja, voor welk merk zou u kiezen?
*
Welke friet gebruikt u?
Verse friet voorgebakken geleverd
Verse friet gesneden geleverd, maar zelf voorgebakken
Verse friet zelf gesneden en zelf voorgebakken
Diepgevroren friet, ontdooid afgebakken
Diepgevroren friet, bevroren afgebakken
Wat is uw voorbaktemperatuur?
*
Welk frituurvet of -olie gebruikt u bij het voorbakken van friet?
*
Plantaardige olie
Vloeibaar frituurvet
Vast plantaardig frituurvet
Vast dierlijk vet
Combinatie van bovenstaande frituurvetten en -oliën, namelijk:
Omschrijf de gebruikte combinatie van frituurvetten en -oliën.
*
Wat is uw afbaktemperatuur?
*
Welk frituurvet of -olie gebruikt u bij het afbakken van friet en snacks?
*
Plantaardige olie
Vloeibaar frituurvet
Vast plantaardig frituurvet
Vast dierlijk vet
Combinatie van bovenstaande frituurvetten en -oliën, namelijk:
Omschrijf de gebruikte combinatie van frituurvetten en -oliën.
*
Laat u de ketels afkoelen voordat u gaat filteren of het frituurvet of -olie gaat vervangen?
*
Ja
Nee
Indien ja, naar welke temperatuur?
*
Heeft u uw medewerkers uitleg gegeven over de manier waarop het frituurvet of de frituurolie moet worden gefilterd of moet worden vervangen?
*
Ja
Nee
Ziet u erop toe dat dit consequent gebeurt?
*
Heeft het filteren of vervangen van het frituurvet of -olie wel eens tot problemen geleid?
*
Heeft u uw medewerkers uitgelegd hoe te handelen indien de vlam in de ketel slaat?
*
Heeft u wel eens de vlam in de ketel gehad?
*
Zijn de ketels wel eens aangezet zonder dat er frituurvet of -olie in de ketel zat?
*
Wenst u in het kader van dit onderzoek nog iets over het gebruik van de bakwand toe te voegen?
*
LAATSTE VRAAG TER AFRONDING
Wenst u in het kader van dit onderzoek nog iets toe te voegen?
*
Login
Username
Password
Remember Me
Lost your password?
Reset Password
Username or E-mail:
Log in