Door de grote behoefte aan kleine gerechten, nam het aantal frituren na 1945 snel toe.
Welk gevoel houdt een gast/consument over aan zijn bezoek aan jouw bedrijf? Een vraag die nu nog vaak onbeantwoord blijft. Het Nederlands Frituurcentrum helpt ondernemers bij het beantwoorden van deze belangrijke vraag en biedt een laagdrempelig aanbod van Mystery Guest bezoeken. Met deze bezoeken worden de mate van vakmanschap, gastgerichtheid en het serviceniveau van bedrijven systematisch in kaart gebracht.
Standaard prijs |
PRO-abonnees en ProFri-leden |
|
Mystery Guest bezoek |
€ 195,00 |
€ 145,00 |
Persoonlijke terugkoppeling, |
€ 275,00 |
€ 247,50 |
Direct een Mystery Guest Bezoek aanvragen
MYSTERY GUEST BEZOEK I.C.M. TRAINING MEDEWERKERS
De terugkoppeling van het bezoek kan ook gecombineerd worden met een training voor de medewerkers. Tijdens deze sessie van ongeveer 2 tot 2,5 uur wordt dieper ingegaan op de klantbeleving. Tijdens de training worden de medewerkers gevraagd om in groepjes een vragenlijst in te vullen waarmee ze op verschillende onderdelen zelf kritisch naar hun bedrijf kijken. Ze worden ook gevraagd om hun eigen handelen als individu en als team te beoordelen. De resultaten uit deze personeelsgroepjes worden met elkaar besproken en vergeleken met de bevindingen van de Mystery Guest-bezoeker. Verbeterpunten komen zo aan de orde en worden samengevat in 10 gouden regels.
Standaard prijs |
PRO-abonnees en ProFri-leden |
|
Training medewerkers |
€ 450,00* |
€ 405,00* |
Wil je meer weten over deze training
of andere opleidingsmogelijkheden?
Neem dan contact met ons op.
*) Genoemde bedragen zijn exclusief btw en de kosten van een bestelling voor 1 of 2 personen en een eventuele kleine meeneembestelling (met een maximum van € 25,00). Bij een persoonlijke terugkoppeling in het bedrijf en training medewerkers dient nog rekening gehouden te worden met een vergoeding voor de reiskosten.